JUROU

Volkskrant mag artikel over D66 niet publiceren

Een extern onafhankelijk onderzoek naar beschuldigingen van een prominente D66'er werd uitgevoerd door het onderzoeksbureau Bing. Terwijl een eerder verschenen openbare publicatie van dit onderzoek geen conclusies nam inzake 'situaties van seksuele intimidatie of machtsmisbruik', bleek dit volgen...

Nieuwe artikelen

1
Onrechtmatige uitlating over bankmedewerkers, advocaten en notarissen
Stichting Vrouwe Justitia in Verval tegen geïntimeerden
2
Boek 'Hitlers Diamanten' mag antisemitisch genoemd worden
Eiser tegen gedaagde
3
Van de acht uitingen één onrechtmatig in televisieprogramma Pointer
Stichting Climate Intelligence tegen KRO-NCRV
4
Online artikel over vastgoedbedrijf hoeft niet gerectificeerd te worden
Change Vastgoedbeheer tegen eiser
5
Inbreuk op naburige rechten op nummer 'Rampeneren'
Spec tegen Universal